Kariéra

Rehabilitační lékař/lékařka
Fyzioterapeut
Recepční

 


 

Rehabilitační lékař/lékařka

Požadujeme

  • VŠ vzdělání na lékařské fakultě
  • Specializovanou způsobilost v oboru FBLR
  • Spolehlivost
  • Týmového ducha
  • Profesionalitu
  • Organizační schopnosti

Nabízíme

  • Práci na plný nebo částečný úvazek
  • Zajímavé platové ohodnocení
  • Příjemné a moderní pracovní prostředí, ambulantní provoz
  • Benefity – týden dovolené navíc, zaměstnanecké stravování, zdravotní péči, další vzdělávání.

Lokalita

CPM Praha 4 – Chodov

CPM Praha 5 – Waltrovka

Kontakt

Kamila Votrubová – kamila.votrubova@cpmpk.cz

 


 

Fyzioterapeut

Požadujeme

  • Ukončené bakalářské nebo magisterské vysokoškolské vzdělání
  • Platná registrace MZ
  • Minimálně 2 roky praxe v oboru – ambulantní nebo lůžková
  • Absolvovaný kurz DNS (alespoň jednu část)
  • Klinické zkušenosti s aplikací elektroléčby je výhodou
  • Klinické zkušenosti v terapii s ortopedickou problematikou

Nabízíme

  • Práci na plný/částečný úvazek
  • Zajímavé platové ohodnocení
  • Příležitost pracovat v týmu zkušených fyzioterapeutů a lékařů
  • Příjemné a moderní pracovní prostředí, ambulantní provoz
  • Benefity – týden dovolené navíc, zaměstnanecké stravování, zdravotní péči

Náplň práce

  • Provádění komplexní fyzioterapie
  • Individuální a skupinová práce s pacienty

Kontakt

Mgr. Petra Valouchová, Ph.D. – petra.valouchova@cpmpk.cz

 


 

Recepční – Asistentka klientského servisu

Požadujeme

  • Min. ukončené SŠ vzdělání s maturitou
  • Praxe na stejné či podobné pozici výhodou
  • Uživatelská znalost MS Office
  • Uživatelská znalost anglického jazyka
  • Klientsky orientovaný přístup, vstřícné a milé vystupování vůči klientům
  • Velmi dobré organizační schopnosti

Nabízíme

  • Práci na plný úvazek
  • Zajímavé platové ohodnocení
  • Příjemné a moderní pracovní prostředí, ambulantní provoz (tj. bez nočních směn)
  • Benefity – týden dovolené navíc, zaměstnanecké stravování, zdravotní péči

Náplň práce

  • Zajištění chodu recepce včetně pokladny (vyřizování telefonických objednávek, emailová komunikace s klienty)
  • Evidence příchozích návštěv, směrování klientů/pacientů na příslušná oddělení
  • Přijímání a předávání vzkazů
  • Poskytování informací o nabízených službách příchozím zákazníkům
  • Administrativní agenda spojená s chodem recepce a klientského servisu

Kontakt

Kamila Votrubová – kamila.votrubova@cpmpk.cz